1. הזמנות

1.1 האם אני חייב לפתוח חשבון כדי לרכוש מוצר?

לא. אין חובה לפתוח חשבון לקוח. ניתן לרכוש ללא התחברות

בכל מקרה, התחברות והרשמה יכולה לאפשר לך רכישה קלה ומהירה יותר וזכירת הזמנות קודמות שנעשו במערכת, ללא צורך להכניס את פרטיך בכל פעם מחדש. ניתן להרשם עכשיו או לקראת תהליך התשלום.

1.2 איך יוצרים חשבון ?

בבקשה לחץ על לינק ההתחברות ולאחריו על לינק יצירת חשבון ללקוח ומלא את פרטיך האישיים

1.3 איך מבצעים הזמנה?

לאחר שבחרת את המוצרים בהם את/ה מעוניין/ת יש לגשת אל עמוד סל הקניות וללחוץ על מקש ההזמנה, משם תועבר/י לעמוד מאובטח לטובת התשלום

1.4 ישנה בעיה בהוספת מוצרים לעגלה

ייתכן והמוצר אותו את/ה מנסה להזמין אינו במלאי, כאשר מוצר אינו במלאי יופיע מעליו הכיתוב המלאי אזל. את/ה מוזמן/נת לשלוח אלינו הודעה כדי להתעדכן מתי המלאי של המוצר מתחדש

1.5 איך משלמים עבור ההזמנה?

אנחנו מקבלים תשלום דרך פייפל וכן דרך כל חברת אשראי בשוק פרט לדיינרס

1.6 האם ניתן לשנות או לתקן הזמנה לאחר תשלום?

מומלץ לבדוק היטב את פירוט ההזמנה לפני התשלום. שינוי תוכן ההזמנה מתאפשר במקרים חריגים זאת על מנת שנוכל לספק מוצרים בצורה מיטבית וללא בלבול. אנחנו זמינים כמובן לכל שאלה או במקרה של טעות

1.7 איך משתמשים בקוד קופון?

באזור בו מופיעות המילים קוד קופון יש להקיש את קוד הקופון שניתן לך. יש לשים לב שהקופון אכן תקף ושתוקפו חל על המוצרים בסל הקניות

1.8 איך אדע שהזמנתי נקלטה במערכת?

לאחר ביצוע הרכישה יישלח אליך אימייל המאשר את ביצוע הרכישה . במידה ונרשמת לאתר והנך לקוח רשום ניתן לעקוב אחר הזמנות באזור האישי

1.9 עשיתי הזמנה – מה השלב הבא??

קודם כל תתחדשי ועכשיו לחלק המהנה… בתום ההזמנה יגיע אל תיבת המייל שלך אישור על הרכישה. , זמן הגעת המשלוח תלוי בסוג המשלוח שבחרת. ניתן לבחור בין 3 אופציות: שליח מהיום למחר, שליח תוך שלושה ימים ודואר רשום. בכל מקרה החבילה המהממת שלנו בדרך אליך… 🙂

1.10 האם האתר שלכם מאובטח

כתובת האתר שלנו היא https סימן לכך שהאתר מאובטח על פי ההנחיות האחרונות. בנוסף הסליקה שלנו נעשית על ידי חברת רווחית. החברה הוותיקה בישראל לסליקה ועל ידי חברת פייפל אשר ידועה באבטחת המידע המעולה שלה.

1.11 מה שעות התמיכה הטלפונית

המענה הטלפוני שלנו עובד בימים א׳-ה׳ בין השעות 09:00-15:30 אחה״צ, במקרים חריגים כמובן שאפשר ליצור איתנו קשר, או לשלוח באמצעות אימייל, צ׳אט או הודעה באחת הרשתות החברתיות ואנחנו נדאג לענות כמה שיותר מהר

2. משלוחים

2.1 מתי הזמנתי תטופל?

כל ההזמנות המתקבלות עד השעה 12:30 יטופלו עוד באותו יום. במידה ונכנסה הזמנה מאוחר משעה זו היא תטופל ביום למחרת

2.2 תוך כמה זמן אקבל את המשלוח?

זמן הגעת המשלוח תלוי בסוג המשלוח אותו בחרת.  ישנם כמובן יוצאי דופן התלויים במשלח ואינם תלויים בחברת ביבו בייבי, אך עם זאת אנחנו עושים כל מאמץ לספק את המוצרים בזמן כמובטח. שלושה ימי עסקים, יום עסקים אחד או דואר רשום תוך שבועיים לערך

2.3 איך ניתן לעקוב אחרי סטטוס הזמנה?

מרגע יציאת ההזמנה תקבל/י אימייל המעדכן אותך בסטטוס ההזמנה ובזמן משוער להגעת המשלוח. בנוסף חברת המשלוחים עצמה מעדכנת אותך באמצעות סמס. במידה ובחרת בדואר רשום יישלח אליך אימייל עם מספר המעקב של החבילה בדואר ישראל. חשוב וכדאי לעקוב אחרי החבילה על מנת שזו לא תשלח אלינו חזרה במידה ולא נאספה בזמן

2.4 מהן עלויות המשלוחים?

ישנם שלושה סוגי משלוחים בתשלום. דואר ישראל 15₪ משלוח מהיום למחר ב45₪, משלוח תוך 3 ימי עסקים ב29₪. ברכישה מעל 400₪ משלוח חינם עד הבית, תוך שלושה ימים.

2.5 האם ניתן לשנות כתובת אספקה לאחר הזמנה?

שינוי כתובת ההזמנה מתאפשר על ידי יצירת קשר עם משרדי ביבו בייבי ועדכונם בכתובת החדשה. אין להתסמך על שליחת אימייל או צ׳אט לשם כך.

2.6 מה ניתן לעשות במידה והגיע אלי משלוח חסר?

אנחנו מתנצלים על אי הנעימות ומבטיחים לטפל בהזמנה חסרה במהירות. יש ליצור איתנו קשר טלפוני או לשלוח אלינו אימייל ואנו נטפל בעניין בהקדם

2.7 מה ניתן לעשות במידה והגיע אלי מוצר תקול?

אנחנו מתנצלים על כך שברשותך מוצר שאינו תקין. בבקשה פנה/י אל שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-7787716 או באימייל בצירוף תמונות המוצר ואנו נעשה כל שביכולתנו לטפל בבעיה באופן מיידי

2.8 מה ניתן לעשות במידה והגיע אלי מוצר לא נכון?

אנחנו מתנצלים על כך שברשותך מוצר לא נכון. בבקשה פנה/י אל שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-7787716  ואנו נעשה כל שביכולתנו לטפל בבעיה באופן מיידי.

2.9 רכשתי את הצבע הלא נכון או את המוצר הלא נכון

אנו מאפשרים להחליף את המוצר במוצר הרצוי בעלות המשלוח ובעלות הפרשי הסכומים במידה ויש כאלו.  ניתן לראות כאן את תנאי ההחזרה שלנו

2.10 לא קיבלתי את החבילה, מה עלי לעשות?

במידה ולא התקבלה חבילה תוך 3 ימי עסקים יש לפנות אל משרדי ביבו בייבי בטלפון 03-7787716 או באימייל ואנו נטפל בבעיה ככל יכולתנו. אנא שימו לב, אנו לא לוקחים אחריות על טעויות או עיכובים של דברי דואר אשר נשלחו בדואר רשום!

2.11 השליח הגיע אך אני לא הייתי זמין/נה, מה עלי לעשות?

השליח התקשר אבל את היית באמצע הנקה או סתם הטלפון תמיד על שקט ופספסת את השיחה? אל דאגה! אנחנו יודעים בדיוק איך זה להיות עם ילדים… ולכן במידה ולא תעני או תהיי זמינה, השליח יקבל הנחיה להשאיר לך את החבילה על ידית הדלת אלא אם ביקשת אחרת

2.12 האם ישנו חיוב נוסף עבור משלוח?

מוצרי ביבו בייבי נמכרים בחנויות ברחבי הארץ אי לכך במידה וברצונכם להזמין חבילה מהאתר תיגבה עלות משלוח לפי בחירתכם (דואר, יום אחד או שלושה ימים)